onsdag 23 mars 2011

Världens sötaste Svea får paket











































































Sjukan tycks inte gå över, har varit hos doktorn och lämnat flera rör med blod nu som ska testas på olika vis. Det är bara att vänta och hoppas på det bästa. En kort visit för att hälsa på Frida och världens sötaste Svea och komma med presenter
hann jag med i måndags alla fall, även om orken visade sig tryta i slutet. Världens sötaste Svea och jag kom bra överens, idel soliga leenden fick jag och jag börjar tro på Frida som säger att hon fötts väluppfostrad!

Jag hade hittat en så underbar kofta och små vantar till lilla S på loppis och så fick hon det allra sista napp-paret från min och Fridas före detta arbetsgivare Apotek1.

1 kommentar:

Rebecca sa...

Vilken gullunge! Himla fint paket det där. Hela din blogg är så fin. Är glad att du uppdaterar så mycket nu för tiden! Får aldrig nog liksom :)