tisdag 15 mars 2011

Skolkkaffe









































Idag skolkar jag från en kurs. Jag är så innerligt trött ända in i själen.
Jag ser gamla tv-program på svt -play och dricker kokkaffe från spisen. I fönstret silar solen strålarna genom mina nya färgglada vimplar fönstret. Kom nu våren, kom.

Bilderna är lånade från kreativa själar, tyvärr minns jag inte var jag hittade det översta kortet men det i mitten kommer från bloggen Sammyrose.se och allra finaste hemmet hittar man hos Tant Marit! Tack för lånen!

6 kommentarer:

Rebecca sa...

Jag är också så trött, ända in i själen att jag till och med planerar att skolka. Längre fram i tiden. Kan man skriva in skolk i sin kalender? Jag tänker på dig också fina Sarah. Jag vet att jag varit dålig på att kommentera över lag. Har försökt orka med bloggen, men det är svår samtidigt som den får mig att tänka på annat. Mår så dåligt inför den stundande begravningen. Kan inte förstå än. Hoppas du mår så bra som du kan, som sagt så tänker jag på dig och är så glad att jag funnit en sådan vän i dig. <3

Tant Grön sa...

Den i mitten är ett fota taget av Jenny med sammyrose.se

Pella sa...

Tack, då lägger jag ut det, så får åtminstone hon cred för det fina!

Linnéa sa...

Är det din soffa? Är det din tapet? Är det dina blommor i vasen? Jag vill ha det där rummet och inreda mitt hjärta med det! :)

Pella sa...

Nej, I wish- jag vill också bo där!! ;)

Maria sa...

Där bor "Tant Marit om jag får be" =) Så nu vet du det oxå!