torsdag 17 mars 2011

I mitt sovrum


















































I mitt sovrum tillbringar jag för tillfället en hel del tid. Här sover jag, vilar jag, surfar jag på min mac och läser jag. Mitt sovrum är precis lagom stort, färgglatt och lite barnsligt. Det bästa är att R också gillar vimplarna som jag köpte i förra veckan, de ramar in vårt fönster och fångar upp ljuset som silar in mellan persiennerna. Jag drar aldrig upp persiennerna i sovrummet för utsikten är tråkig och ett sovrum ska ändå vara lite halvmörkt.

8 kommentarer:

Marit sa...

Oh, tack! Och vilket trevligt sovrum du har! Vimplar är super. Vackra och med kalaskänsla.

Rebecca sa...

Vilket underbart sovrum du har Sarah! Hur fint som helst! <3

Anonym sa...

Så mysigt & pyssligt!

johan andrén sa...

http://ninalindgren.blogspot.com/
&
http://www.ninalindgren.se

Johanna Af Apel sa...

Men oh, så mycket fint! Den där soffan är ju lite att dö för..
Haha, vilken rolig fråga! Det vore ju en otroligt fin present. Jag tittade inte helt nära på skylten, det kan hända att den är möglig, är inte säker. Ja, den är stor, kanske 120 cm tvärs över. Stället ligger mellan Lackarebäck och Bifrost, i Mölndal. Har ingen aning om vem som äger det dock.. Men har du nära dit tycker jag absolut du kan ta dig en kik. Det har nog inte varit någon där på en herrans massa år, hade jag varit du hade jag nog bara plockat med mig skylten.. Men det är väl inte ett särskilt moraliskt korrekt förslag antar jag..
Lycka till hörru och berätta gärna hur det går!

Lisen Elisabeth sa...

Oj vilket mysigt sovrum!
Jättefint!

Lisen

Jenny sa...

soffan alltså, nog den finaste jag har sett!

Malin sa...

Svar: Åh vad fint att de klarade sig, de är ena tåliga växter det där! :)

P.s Vilket vackert sovrum!