fredag 25 mars 2011

Imorgon ska jag vara roligare. Ha roligare.














































































































































Jag hade tänkt mig så mycket idag. Jag hade tänkt solskenspromenad och fika på en klippa. Jag hade tänkt pyssla och sy. Men dels har jag varit sådär oförklarligt trött igen och dels blev vädret alldeles vitt ett tag idag. Så det blev lång frukost med bland annat blåbärspannkakorna från igår, disk och en bok idag. Imorgon ska jag orka mer. Imorgon ska jag vara roligare.

7 kommentarer:

Maria sa...

idag har jag haft världens energidag, men jag känner igen de där tröttdagarna som kommer då och då...

gittilou sa...

det där känner jag igen! men imorgon blir nästan alltid roligare när man haft en sån där dag.

fin diskbild!! älskar diskbilder med fint porslin. :)

Madeleine sa...

vilka fina bilder!

Emeli/lovely chaos sa...

Godmorgon!
Jag använder Photoshop. Om jag skriver egen text för hand scannar jag den, frilägger i photoshop och lägger in i ett foto. Annars skriver jag med ett typsnitt på fotot i photoshop. Hör gärna av dig om du vill att jag förklarar lite bättre. Ha en skön lördag!
KRAM Emeli

Rebecca sa...

sv: tack så mkt :D

sarapirat sa...

så mycket vackert och blommigt hos dig!
tack för din kommentar, är nyfiken på er roadtrip, har du lagt upp bilder?

bella sa...

åh vilka fina!!