fredag 25 mars 2011

God morgon fredag. Kruktvätt och kaffe ur polsk kopp.
































































God morgon fredag. Nu är det dags för frukost efter att först ha givit blommorna vatten. Såg att favoritpelargonens kruka nog behöver tvättas lite grand. Jag ber herr Talgoxe att hjälpa mig efter frukosten. Det blir nog kaffe i en polsk kopp idag. Visst har vi många fantastiska svenska formgivare men det är nästan roligare med utländska fynd då de känns mer unika och så är de oftast betydligt billigare på loppisarna!

8 kommentarer:

Maria sa...

God Morgon! Tack för fin kommentar. Jag säger Right back at ya! Gillar dina polska koppar. Och glasskåpet du inrett med hyllbård. Ljuvligt! Ha en superfin fredag söta du!

Villa Viola sa...

Tack för din fina kommentar! Det är något visst med att dricka kaffe ur en fin kopp. Det blir liksom lite godare. Trevlig helg!

Lillasyster sa...

Önskar dig en underbar dag :)

Fröken Prickig sa...

Ja, de var fina. Och fina ben:) Har du en talgoxebetjänt? Är de bra?

Marit sa...

Tack så hemskt mycket! Du har det inte så pjåkigt du heller! Självklart får du länka till mig. Ha en bra dag :)

Emeli/lovely chaos sa...

Ååå du har ju sånadär fina tights som jag skrev om... Vill ocksa ha!
Finfin blogg du har!
<3

BlandetLoft sa...

Så fint du la igjen en kommentar hos meg, for da fant jeg bloggen din :-)
God helg.

dagliga smulor sa...

härlig hedder du har ! :o)