fredag 6 januari 2012

Hemma alltså.

























































Första promenaden på två veckor. Det gick sådär. Jag hostade upp lunchen efteråt, av ansträngningen, ändå gick jag bara runt vår park i slowmotion. Lunginflammation alltså... Hemmet är min borg nu, mer än någonsin. Tur att jag trivs så bra i vår lya i alla fall.

Bild 1) Fia med Knuff
Bild 2) Richard i vårt bibliotek, åh vad jag gillar att vi har ett sådant rum
Bild 3) Inte bara svenskar kan, arabia minsann -både de blommiga faten och muminmuggarna är riktiga favoriter


3 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars, stackars :( Men jag förstår att du trivs. Ni har så hjärtans fint. Älskar bokhyllorna <3

Rebecca sa...

och den anonyma kommentaren var från mig...
Oooops.

Sophie sa...

stakkels dig! godt at der er så meget fint at kigge på hjemme hos jer: bøgerne, kopperne etc...
kram til dig.