måndag 1 december 2008

Inspiration

Vem man är och vem man vill vara är oftast två så olika saker. Vad är det egentligen som gör att det är så? Trygghet/feghet? Jag lär mig mer om mig själv varje dag och jag är egentligen redan den jag vill vara men jag jobbar vidare på mig själv varje dag. Inte bara för att jag tror att det är nödvändigt och för att man medvetet och omedvetet hela tiden formas och formas om av händelser i ens omgivning utan också för att jag vill, för att jag tycker att det är intressant och en del av det som kallas att "leva".

Idag har jag låtit mig inspirerats av vackra kläder och hur jag skulle vilja klä mig. Det här med att uttrycka sig genom kläder är fortfarande ett ganska nytt koncept för mig men ett som jag märker att jag tycker mer och mer om...


















































1. Älskvärd romantik
2. Väldigt vardagsfin
3. Påminner mig om mig själv i min prickiga kjol och mina stora glasögon. Jättefin.
4. Vacker naken. Nakenhet ÄR vackert.

Inga kommentarer: