fredag 28 november 2008

En alldeles särskild ledsendag...


...är det just idag.


Jag har gråtit så att jag har ont i huvudet. På min näthinna flimrar bilder av mitt troll. Min tant. Min hund. Gammal, över 80 år och nu hade hon levt klart, just idag. Glad in i det sista men jag tror att hon tyckte att det var skönt ändå att få somna. Jag tror inte att jag riktigt har förstått det ännu. varenda gång jag ser en bild på en springerspaniel, hör ett hundskall, ringer på hemma hos mamma och pappa kommer jag att se mig om efter henne. Men jag vet att det var hennes tid nu. Min lilla älskling; alltid i mitt hjärta.
Puss Ronjavovvenmin. En dag ses vi igen....

1 kommentar:

Carpe diem! sa...

Ååååh min älkade prinsessa.. som jag har gråtit..Har du sett min dikter!? Åh syster, vad jag saknar vår prinsessa!