fredag 26 december 2008

Mellandagar

Mellandagar = mellandagsrea? Nej tack.

Jag har jobbat. Idag blev det 3 gånger vanlig lön på grund av att det är dagen efter dagen efter Dopparedagen. Hurra! Dessutom föredrar jag att stå i kassan, ta emot folks pengar och slippa köa istället för att svettandes armbåga mig fram mellan mellandagsgamarna i övriga affärer.
Men eftersom jag egentligen bara skulle ha jobbat halva den här dagen, men sedan fick rycka in och jobba till stängning, kände jag ändå att jag verkligen gjort skäl för min "Sex and the city -Shoebox" som jag beställde igår. Dessutom fiskade jag upp en svartvit body för halva priset på min lunchrast (NÅGOT kan man ju köpa) och
så råkade jag lägga ett bud på 6kr på världens sötaste barnglas på Tradera som jag tänkte ha som snapsglas (!) där portot blev lite högre än tänkt... Men
sammantaget blev det ju inte mer än vad jag jobbade extra för idag i alla fall! Hurra för mellandagar!




Inga kommentarer: