lördag 25 oktober 2008

Fyndfyndfynd!

Det här har jag fyndat idag:


En guldring, ett hårspänne i form av en röd rosett och boken "Jättehemligt" av Barbro Lindgren på Vaksalatorg. Sedan när jag inte orkade plugga hemma och tittade runt bland alla fina saker på tradera köpte jag en stämpel i form av en födelsedagstårta som jag ska stämpla på kort som jag ger bort när någon fyller år, en stämpel i form av 3 vackra 20-talskvinnor (när jag ändå tittade på stämplar), en brosch i from av en mås, en blommig tunika, ett par jeansshorts till semestern och en röd basker att variera i höst med min blå och min svarta basker som jag redan har! Till och med min vän J som hatar blommor och rosetter och annat liknande som hon anser är tramsigt tycker att baskrar är fina! Nu har jag köpt tre för mindre än hundra kronor totalt! Fynfyndfynd!


























Inga kommentarer: