fredag 17 oktober 2008

Friday baby!


Ja då var det fredag igen. Tänk vad jag tycker om fredagar (förutom de gånger de inleder en helg då jag måste tentaplugga men dem är det nedräkning på just nu!). I dag hade jag min sista dags praktik på ålderdomshemmet Tunåsen. Jag har undersökt journaler, epikriser, läst anamneser, gått ronden och träffat patienter. Nu är det dags att börja skriva och sammanställa alla data och utreda läkemedelsrelaterade problem. Det är en vacker höstdag ute och det är ännu en del färgglada löv kvar på träden. Jag ska koka en kopp kaffe och börja skriva så att jag kanske hinner med en prommenad och lite frisk luft om några timmar. Ikväll ska jag, J och R på bio i världens mysigaste biograf med röda sammetssäten och kandelabrar på väggarna!


Over and out!

Inga kommentarer: