lördag 12 februari 2011

Vårstädning och snöstorm










































Hur var det nu, undrade en vän. Du hade vårstädat och tvättat alla fönster?!....

-Ja, tvingades jag erkänna. Jag tyckte ju att det började bli dags för vår. Jag längtar färgglada blommor, fågelsång och sol som värmer i nacken om morgonen. Jag längtade inte snöstorm som leder till att man får skotta hela lilla balkongen och känna sig som ett av barnen på Frostmofjället när man tar sig utomhus...

Bild 1) Vill INTE ha
Bild 2&3) VILL ha

1 kommentar:

Rebecca sa...

Jag hade tänkt vårstäda och putsa fönster den här helgen. Det blev visst inställt. Att man aldrig lär sig att februari faktiskt är en vintermånad. och jösses vad jag håller med dig om bild två och tre. Ge mig nu tack! Kram till dig, du fina!