tisdag 20 oktober 2009

Inga pållar för Sarah


Jag var och gjorde pricktest idag inför en hyposensibilisering jag ska börja med; att ta sprutor en gång i veckan med pollenallergen för att förhoppningsvis få mindre besvär av min allergi under säsong senare. Min arm var alldeles full av "myggbett" efteråt som berättade att jag var allergisk mot olika saker. Det mesta visste jag ju redan men tyvärr kom hund upp, vilket är det absolut sista jag ville få noterat, och helt överaskande kom också ett starkt utslag för häst! Jag har inte ridit sedan jag gick i mellanstadiet och har haft ganska knapphändig kontakt med hästar sedan dess, så det var definitivt oväntat. Inga pållar för Sarah med andra ord. Men banne mig om jag tänker acceptera nederlag för det här med hund, någon gång, med någon hund, ska det gå. Jag kan bara inte vara hundlös resten av mitt liv....
Bild 1) Katt och häst är tydligen pest (enligt mitt pricktest...)

Inga kommentarer: