fredag 3 april 2009

Ring, klocka ring!

Klockan är slagen, våren är här!


Idag har jag och Ams suttit på min balkong i solen och mumsat nybakade bullar. Jag hoppas att vårvädret håller i sig till på söndag, väderleksrapporten till trots, för imorgon ska jag jobba hela dagen. Jag missar Vaksalatorgs torghandel men jag känner mig inte särskilt ledsen över det- igår fyndade jag en hel del smått och gott på loppis hos R i Tälje! Bland annat hittade jag en så'n här fin röd klocka till mitt kök för 35kr- utan minsta synligt slitage! Den har till och med en äggklocka som man kan få att ringa när bullarna är klara i ugnen! Samma klocka är uppe i 250kr på Tradera exklusive frakt, med 5 timmar kvar... Fynd, eller vad?!!


Nu ska jag ha en lugn och skön fredagskväll och ladda inför jobb imorgon!


/S.

Inga kommentarer: