onsdag 10 augusti 2011

I ett litet skåp.






































Jag såg ett helt fantastiskt dockskåp på en sommarauktion förra året. Sedan dess har jag fått pippi på att skaffa ett dockskåp så småningom men gammalt och fint ska det vara eller så ska jag göra det själv. Jag snubblade över ett fint på fyndtorget idag med frostade glasdörrar och fina gamla möbler. Dessutom gillar jag det nedersta från thepyssler.blogspot.com. Riktiga små världar att fly till en tråkig dag och möbler om hur mycket som helst utan att få ryggskott och ömma tår....

4 kommentarer:

Caroline sa...

Hej!
Åh låter underbart att få tag på ett gammalt fint dockskåp att renovera o inreda själv, fin blogg du har förresten!
kram!

till-vidas-ara sa...

ja de är så fina de där. nu inspirade du mig till att ta fram och städa i mina. har två äldre, fullt inredda, ett femtital och ett ännu äldre. antar att massa möbler behöver lagas :) om du söker i min blogg så hittar du dem nog!
och tack för dina rara ord!!! det hade varit något, att bli avmålad där och då, fint som snus hade det varit..

kramar om, Lycke

LeiaMia sa...

Det är en dröm jag har... att samla på dockskåp, men jag har inte lyckats köpa ett enda ännu! Blev inspirerad av dig nu!

Sanna sa...

Åhh himmel vilket fint dockskåp på översta bilden! <3