fredag 5 augusti 2011

Jobb-igt.
















































Jag har dåligt samvete för att jag inte jobbar men jag kan inte jobba för jag vet inte vad jag ska göra och alla jag skulle kunna fråga är på semester så jag sitter och kollar mailen en gång i minuten och läser om texterna jag skrivit och spelar fever ray och hoppas att någon ska höra av sig med något jag kan ta itu med, jobba, jobba, jobba med tills arbetsdagen kan räknas som slut. Och på måndag kommer chefen och då lovar jag att jobba jättehårt för jag kan ju inte göra något nu men kollar mailen utifall för jag vill ju faktiskt jobba och har ännu mer dåligt samvete för nog måste det finnas något jag kan jobba med?

Ute skiner solen och torkar ut vår chilis och paprikor och alla pelargonerna på balkongen och till helgen ska det kanske bli regn men då vill jag ha sol...

1 kommentar:

Camilla sa...

sv.
Åh. Börjar med att ursäkta för att jag är förfärligt dålig på att svara på kommentarer.
Fortsätter med att tacka så hjärtligt för komplimangen.
Avslutar med att hoppas du har en fin dag.
Tjohej!