måndag 9 mars 2009

Kvällscravings


Jag var så trött att jag däckade i soffan när jag kom hem från jobbet. Jag tror jag sov med huvudet halvvägs under en soffkudde och med fötterna farligt nära min bärbara dator. Jag vaknade upp yr och med sömnsmak i munnen, tog tjuren vid hornen och lagade pastamiddag och matlådor och sen kom finaste Anna Martina hit och gjorde mig sällskap i soffan med två koppar te. Jag är fortfarande hungrig och ytterst sugen på bokstavskex av någon anledning. Ändå har jag nog inte ätit det sedan jag var barn. Jag längtar vår och solstrålar, sippor och tunna skor. Jag längtar uteservering, mjukglass och wayfarerbrillor(de senare vill jag införskaffa NU).. Jag och R ska åka till Prag på hans födelsedag och innan dess vill jag ha brillor.Då ska jag strosa och äta mjukglass och förhoppingsvis få en massa vacker vår!




Foto1) Från google
Foto 2) En bild av mig från mitt älskade Öland

Inga kommentarer: