måndag 23 mars 2009

Botiner och födelsdagsrutiner!


Jag lyckades fynda på Myrorna idag. Det är ungefär lika enkelt som att hitta en nål i en höstack ändå försöker jag ibland. För att göra en jämförelse hittade jag en kopp för en femma i Södertälje som de på Myrorna i Uppsala skulle ha 125kr/st för! Och det är inte ens någon mycket känd formgivare som Stig Lindberg eller så som ligger bakom designen...


I alla fall så hittade jag ett par "stövletter i gummi" som jag så nöjt kallade dagens inköp på Myorna när jag kom hem till mamma. Då utbrast hon till min gudmor som var där på besök; S. har köpt botiner! Jag visste inte att de hade ett så tjusigt namn. Tjusigt namn på tjusiga vattentäta dojjor!


För övrigt fyller mamma år idag och min present hade tyvärr inte anlänt på posten... Men jag är säker på att hon kommer bli extra glad när den väl kommit fram! Hon blir lite extra firad då!


/S.
1) Bild på mina Botiner från myrorna, benen från mitt Nils Johansson köksbord från 60-talet skymtar där bakom och så får Betsey vara med också för att hon är så söt!

Inga kommentarer: