torsdag 22 mars 2012

Smarta lösningar





























































































































































































I helgen fick vi hjälp med att få upp en stång i vår långa smala 30-talsklädkammare. Richards far är en fena på smarta lösningar och nu hänger de flesta av våra skjortor och klänningar äntligen på plats. Dessutom organiserade jag nyligen vårt skafferi så nu är det ordning och reda på torpet (läs vindslyan) och perfektionisten i mig småmyser!


Bild 1) Svart katt och vårblommor vid ett hus i närheten
Bild 2/3/4) Vår klädkammare
Bild 5) Det fina prismat som hängde i vår lägenhet vid inflytten
Bild 6) Sovrumsfönstret med min Lisa Larsson terrier och en pelargon
Bild 7) Disk i vårsolsljus
Bild 8) Bakhyllan i vårt numera välorganiserade skafferi

3 kommentarer:

Sophie sa...

Det ser alt sammen fint ud! Især det lille billede af opvasken (disken) - jeg elsker sådan nogle hverdagsbilleder. Hav en fin weekend!

Vicky sa...

åh är det berså jag skymtar? love it.

till-vidas-ara sa...

Härliga bilder! min önskan vore en jättegarderob att gå in i, en som sällan tog slut :) kramar till dig och en önskan om finfin påsk ***

~Lycke