söndag 18 mars 2012

Kanske är det så här...




















































Kanske är det så här det är att leva...

Mina påslakan är blommiga, mina gardiner är blommiga och jag har blommigt porslin, något som enligt den senaste boken jag läste- är det sorgligaste som finns

Jag har bitit av en bit av en tand på en synål. Det syns inte men det känns när man känner efter med tungan. Kanske är det lite fint att jag har en pysselskada

I morse åt jag hemgjorda croissanter. De såg inte ut som croissanter men de smakade ganska mycket som croissanter. Croissanter kan vara det bästa jag vet...

3 kommentarer:

Fina sa...

Ånej då är ju jag också sorglig med blommor ;)
Vad fint håret blev, tror jag, det är ju ganska så svårt att se ordentligt. Men det ser ut att vara jättefint!

till-vidas-ara sa...

Å men jag tycker du ska vara stolt...att det finns sådana stollar som inte tycker om blommor där blommor är fint. jag vet en man som rynkade på näsan när jag nämnde second hand..men jag är stolt...över min alldeles egen smak av second hand :) eller hur! och jag kan inte heller baka så det blir fint...men gott blir det ju och det är ju huvudsaken som du säger...

kramar i solen, Lycke

Pella sa...

Jag är stolt. Jag är nöjd med mitt sorgliga porslin. Det var för övrigt en ungdomsbok jag läste så jag tar inte så allvarligt på det hela ;) Bra bok dock, fin, mycket tankvärd trots att det är ämnat för ungdomar. Jag hade älskat den i tonåren och tyckte som sagt inte så illa om den nu heller. Perfekt läsning en söndagsmorgon. Det är den som skymtar på mittenbilden för övrigt!