söndag 13 november 2011

Små bitar av helg
















































































Denna helg har inneburit mycket blod. En kort tur för att plocka svamp resulterade i att en girig fästing följde med mig hem, som tur var hittade jag den någorlunda snabbt så förhoppningsvis hann den inte sprida någon eventuell smitta. Det är mycket sådant här omkring annars. Lördagskvällen innebär vampyrfest med blodisande tema. Idag har vi bara tagit det lugnt och hann dessutom förbi en liten loppis där jag hittadeen gammal läseboksklassiker och en julgirlang till köksfönstret. En tia tillsammans. Det känns fint med ett par små loppisfynd att avrunda helgen med. Snart ska vi inviga vintertider med varsin kopp glögg...

3 kommentarer:

amanda löwenberg sa...

sv: Jamen självklart borde man ha en ugglekudde också! Ska genast kolla tradera om det råkar finnar någon!

till-vidas-ara sa...

du vad fint!! jag måste säaga du hittar de finaste sakerna när du väntar och känner in sådär...allt du visar är så gudomligt rätt i mina ögon..och jag hinner aldrig på loppis, sitter bara på tradera alldeles för mycket..alltså..du är fin***


kramar Lycke

Hanna-Karolina sa...

Å så fint, alltiohop!