onsdag 30 november 2011

Finsaker och klumpen i magen
























































































Omger mig med fina saker. Fina minnen. Fina personer. Det var fint att träffa Jennie och Fredrik igår. Jag fick tulpaner som jag älskar, av Fredrik och choklad- och chiliglögg av Jennie som vi ska dricka ikväll. Fint alltihop. Det behövs när man har en klump i magen som antagligen kommer att stanna ett tag....

Vi har inte hunnit julpynta än förutom ett par dukar och min fina trägris som åkte fram i söndagskväll och fick första ljuset tänt när vi åt varma mackor. Taxarna är uppe på väggen i alla fall, efter diverse kreativa lagningar av ramarna de sattes i. Så nu vakar de över oss som små hundänglar när vi sover. God morgon.

3 kommentarer:

Sophie sa...

kære pella. håber alt er godt hos dig og at klumpen i maven ikke er på grund af noget alvorligt? kram og sikke fine juleduge! sophie

Annas Camping sa...

Håper alt kommer til å gå bra!

Jeg har fått tak i flere ullkuler, så da kan du kjøpe et smykke om du vil! Jeg kan legge det på Etsybutikken min over helga, og gir deg beskjed.

Er det ok?

till-vidas-ara sa...

Underbara bilder! älskar den första, så avskalad, så sann, så underbar i färger och möbler...
jag tror säkert det blir bra, det där beskedet, och om så inte...så var det meningen. det tror jag på
men jag är säker på att du är värd allt det du önskar...

kramar om Lycke