onsdag 6 april 2011

Våren en onsdagskväll på ett berg någonstans...









































































Älska flextid. De senaste dagarnas sena jobbande innebar att jag hann hem i bra tid idag, trots den långa pendlingen. Vi hann äta hemgjord Nasi Goreng som R hade förberett och dricka rödvin. Efteråt tog vi en långprommenad för att avnjuta kaffet på berget i vårt naturreservat alldeles runt knuten. Så här ser det ut en vanlig onsdagskväll i närheten av mig!

10 kommentarer:

amanda löwenberg sa...

sv: Åh vilken bra idé! Ska se om jag lyckas få tag på sånt till i påsk!

Maria sa...

Vackert ställe! Härligt med en liten utflykt en helt "vanlig" onsdag.

Caroline sa...

Vad vårigt och härligt det ser ut!

gittilou sa...

mysigt! det ser nästan ut som vinterviken, eller där omkring.

Pella sa...

Gittilou- det är Nyckelviken, Nackas stora naturreservat. Det och Vinterviken är två av mina favoritplatser i Stockholm!

till-vidas-ara sa...

Ååå, underbart..berget och vinet och alltihop! Önskar...fast idag har vi haft mycket vår här med..bara jag som inte riktigt hänger med...!
Kramar från Lycke

Titti sa...

ÅÅÅÅ va mysigt! Pärlot i vardagen, härligt!!!!!

Titti sa...

Hmmmmm menade givetvis PÄRLOR!!!

Modekatt sa...

Åhh vad mysigt det såg ut!

LeiaMia sa...

Det ser alldeles alldeles underbart ut! :-)