måndag 25 april 2011

Det är inte klokt... men så himla klokt!






















Jag har det alldeles fantastiskt trots att jag inte har en minut över. Jag jobbar en massa och pendlar där till men orkar mer än någonsin och träffar mer folk och hittar på mer skoj än på länge! Antingen kommer jag inte hem alls på kvällen eller så kommer jag hem väldans sent. Så min lilla blogg kommer nog leva lite på is för tillfället trots att det är så sommarvarmt ute att jag har badat i Dalälven två dagar i rad. Eller kanske just därför! Det finns så mycket roligt som ska hinnas med och med heltidsjobb och flera timmars pendlande finns det inte så mycket tid kvar till att sitta ner vid datorn. Men jag tittar in igen en gråregnig dag som säkert kommer förr än vi tror!

Bild) Rosépremiär med fina Urban alldeles efter premiären av mitt nya jobb

2 kommentarer:

Bluebell sa...

Hej söta du! Viken fin bild på er! Lite fullt vårgöra här också, men jag hade en liten undran till dig! Visst jobbar du inne i Stockholm? Jag har gått och förälskat mig i ett par topshopskor som inte finns kvar online, utan bara på den nya butiken på Sergelgatan, vid Stadium! De skickar dem dock inte, så jag tänkte höra om du eventuellt hade möjlighet att köpa och skicka dem till mig, såkan jag sätta inpengarna åt dig.l Hade varit underbart, men jag förstår ju om du inte har tid el, möjlighet!?!
Kramar Lycke som bor i Luleå ju..grr!

till-vidas-ara sa...

Oj, blev visst min hemliga andra blogg jag skrev från, hihi! Men det är jag - Lycke som skriver!
Kramar igen..