onsdag 22 september 2010

En till ledig dag


Det finns enstaka små fördelar med att jobba så mycket helger som jag gör. De kallas lediga vardagar. Idag är det en sådan och jag firade med att gå upp extra tidigt och åka in till sjukhuset för att få lite allergen insprutat i armen. Nu har jag hållit på i snart ett år och efter att ett år har gått behöver jag bara åka in var 8:e vecka vilket är en stor förbättring efter att ha gått varje dag i
början. Fördelen med att gå upp sådär i ottan är
att man inte sover bort hela dagen. Jag kom hem och drack kaffe och åt kladdkerester från helgen och bläddrade i DN. På agendan står att ta sig

iväg med cykeln för en reparation och att tvätta bland annat. Men i cykelrepa
ra
tionen ingår ju en långprommenad i alla fall och ikväll kanske vi ska ta oss iväg på min kompis Ullis teateruppsättning Fuck Me.
Lite mer sån't i vardagen tack!

Bilder) Mitt köksfönster, min kladdkaka och mina kängor som kommit hem igen efter morgonens utflykt






Inga kommentarer: