söndag 10 januari 2010

Satsa på SATS?


Det är så mycket att kolla upp när man flyttar till en ny ort. Var ska man handla mat, var finns närmaste busshållsplatser och var kan man träna till exempel? Vi har ett elljusspår alldeles utanför vår dörr, i ett naturreservat, så läget kunde vara sämre för träning men jag känner att jag vill bli medlem på ett gym eller liknande också. Jag har haft gymmet runt hörnet från min nuvarande bostad och inser att jag varit ganska bortskämd. Det lär kunna bli cykelavstånd till något gym i alla fall, men öppettiderna är inte lika generösa och när jag nu ska börja jobba sena kvällar och helger så kan tillgängligheten bli ett problem. Jag funderar lite svagt på att börja klättra i träd istället. Det bör väl ge både flås, smidighet och styrka?!!

Inga kommentarer: