onsdag 26 januari 2011

Kylskåpskonst

Jag är inte mycket för minimalism, den saken är klar. Det gäller även mitt kylskåp. Varför ha tomma vita ytor när de kan fyllas med fina bilder och magneter från resor jorden runt?!
Fram för mer kylskåpskonst!

Bild 1) Portugisisk hund flankeras av kylskåpsmagneter jag köpt amerikanska västern samt kroatiska Zadar

Bild 2) Thailändsk gris möter malaysisk flagga

Bild 3) Snygg flyer fäst med en tasmansk djävul

Bild 4) Godismonster under "I love NY" logga och hemgjord muminmagnet

Bild 5) Pärlplattemagnet och Miffykaniner

Bild 6) Tjusiga dojor, min förra hund som valp och muminmamman i kombo.

Bild 7) Min Hollywoodmagnet passar bra till att fästa urklipp på filmer man vill se

Bild 8) Favoritmagneter köpta på en Nya Zeeländsk marknad

Bild 9) Coolaste ugglan möter Texaspatriotism och en australiensisk koala




































































































2 kommentarer:

Rebecca sa...

Älskar kylskåpskonst! Tycker att man lär känna en person lite genom den. Du har det himla fint på ditt kylskåp i alla fall!

Angeliqa sa...

Ett välfyllt kylskåp är det bästa! Det gäller såväl insidan som utsidan!