söndag 15 februari 2009

Hjärtans vacker Alla Hjärtans'

På alla Hjärtans Dag var vi uppe i Sälen och skidade ner för snövita backar i bländande solsken. Vi drack varm choklad i en kåta, grillade korv i en grillstuga och umgicks- mitt gymnasiegäng och jag. Vi var 15 stycken som var uppe och R var också med och bastade och drack öl och sprang ut och slängde sig i snön.
På kvällen fick jag två små fina paket med hjärtan på- i ett låg en underbar brosch och i det andra ett Svarte petter- spel från ca. 50-tal med de sötaste bilder. Jag blev helt otroligt glad! Sen drack vi vin och pratade bort halva natten allihop. Jag älskar den vackra vita världen där uppe och nu har vi äntligen fått njuta av lite riktig vinter!















/S.









1) Skidpaus med varm choklad
2) Skidpaus i toppstugan
3) Mina söta små paket
4) Vad som var i mina söta små paket- en brosch och
5) ett gammalt fint svartepetterspel!
6) Några av de finaste bilderna i Svarte Petter spelet

Inga kommentarer: