söndag 20 mars 2011

Hyllkantsbårder










































Tänk vad bra det är med vänner som vet precis vad man går och suktar efter men aldrig kommer till skott att köpa. Igår fick jag en överaskningspresent i form av en hyllkantsbård med körsbär på av min bästa vän. Jag har öppnat upp vårt glasskåp och se vad fint det blev med en hyllkantsbård nu också! Egentligen vill jag göra så på alla skåpen men det är redan ganska plåttrigt i vårt kök av alla fina saker jag samlat på mig, så kanske får det bli bara ett skåp till att börja med.

9 kommentarer:

Hella sa...

Det är så himla fint och retro med bårder. Påminner mig så mycket om och min mormor och morfars skafferi, där jag alltid åt hårt knäckebröd och smör när jag var där och hälsade på. Tack för visiten på min blogg btw :)

Hella (igen) sa...

Det är så himla fint och retro med bårder. Påminner mig så mycket om och min mormor och morfars skafferi, där jag alltid åt hårt knäckebröd och smör när jag var där och hälsade på. Tack för vistien på min blogg btw :)

lisa sa...

sv: ja, loppis och blommiga koppar. <3

Anonym sa...

Vilken fin present! Det ser ju jättefint.

Erika sa...

Sv:Tack tack va glad jag blir!! :) Du har en himla mysig blogg du med! Ja det var lite krångligt till en början men efter tillräckligt många misslyckade försök så gick det!

Linnéa sa...

underbart med så mycket fint glas och porslin! och snyggt med hyllbården!

Fröken Henriksson sa...

vad fint det är med hyllbårder! Ha en trevlig måndagskväll!

Isabelle sa...

Åh så fint!

Linda sa...

Å jag har suktat efter samma hyllband, helt underbara!
Vad fint du fick det, helt ljuvligt verkligen.