fredag 25 september 2009

Fujifilms fotobok


Vad tycker jag himla mycket om, om inte fotografi och böcker. Vad vore då inte bättre än en bok för alla fotografierna! Nej, jag menar inte fotoalbum där man måste klippa och klistra och bli limkladdig om fingrarna (vilket kan vara charmigt i sig men när har man tid, när tar man sig tid?) och inte fotoalbum med fickor som visserligen inte ger limkladd och går lite snabbare att få i ordning men som ändå inte riktigt blir av... Jag pratar om fujifilms fotobok! Det är helt enkelt en bok som man får i ordninggjord till sig med alla de kort man vill ha i den. Jag skulle vilja göra en bok om min tid i Taiwan, en om min roadtrip från New York till L.A. förra sommaren, en med blandade bilder på fint folk och en med vackra bilder på mig och R. Jag skulle kunna göra hur många som helst men jag är inte riktigt gjord av pengar så jag slutar där och konstaterar att jag med det här inlägget i alla fall kan få EN helt egen fotobok GRATIS!

Titta in här och gör det du med! :)


Inga kommentarer: