söndag 30 oktober 2011

Varde ljus.




















Den här helgen har handlat mycket om det som syns i bakgrunden på det här kortet. Löv. Mycket räfsande har det blivit på stugtomten. Men så blev det lasagne på svamp och grönsaker, kortspel och en del loppisbesök också. Den här lampan fick följa med hem. Här står den, precis urlastad ur bilen, hemma på vår gata i sta'n. Det passar ju med extra ljus nu, när dygnet plötsligt blev ändå lite mörkare. Då tänder vi alla lampor och ljus vi har här hemma som kompensation...

6 kommentarer:

Sophie sa...

den lampe er helt, helt fantastisk! sikke et fund.

raquel sa...

precis en sån har min mamma. så himla fin <3

Pella sa...

Hon har bra smak din mamma, Raquel! ;)

till-vidas-ara sa...

Men Guuuuud **** den är ju helt fantastisk kära du!!! har ofta tittat efter precis sådana, men aldrig hittat! tycker den är helt ljuvlig, grattis!!! vad fick du betala för den? tror de där går för massor på tradera! Belv så glad också för dina ord! att känna sig hemma hos mig, det vill jag så gärna, du är ju en av mina vänner där ute i det blå - underbara bloggar!

kramar om, Lycke

LeiaMia sa...

Riktigt coola lampor hörredu! :-)
Och till Berlin ska jag till våren, ser väldans fint ut!

Pella sa...

Lycke, jag betalade lite för mycket skulle jag säga, jag hittade den på ett antikställe men jag kände att eftersom jag blev kär och eftersom jag shoppar det mesta annat billigt på loppisar så fick det vara okej! :)
Hoppas du får en fin helg, nu åker jag upp till Sundsvall en sväng! Kram!