måndag 17 oktober 2011

Things to do on a sunday

















































































































































































































Igår var det en sådan där perfekt höstdag med massa solsken och färgglada löv på träd och mark och jag beslöt mig för att fånga en del av härligheten med min kamera och en annan del fyllde mina fickor för lite höstpyssel och pynt. Nu har jag glada, ledsna och förvånade kastanjer hemma och ett pärleband med rönnbär i fönstret som blir till höstens finaste halsband så småningom. Dessutom hade jag turen att möta några muntra kurrar, en råkade jag störa mitt i middagen, han blev så paff att han tappade sin kotte - förlåt!

4 kommentarer:

sarapirat sa...

kan riktigt känna lukten av höstlöv i näsan. kall och frisk höstluft i lungorna.
åh!
ha det gott i berlin!

till-vidas-ara sa...

Ojoj vilka underbara bilder. så mycket sol och glada färger, fina korren. Vet inte varför men vi har inte ett enda rönnbär i år. mäsrkligt och synd för jag vill också ha halsband..

kramar Lycke

Susanne sa...

Helt rätt! Att ta långa skogspromenader borde vara obligatoriskt på söndagar! Helt söt ekorren du hittade <3
Fint pyssel du gjorde av rönnbären också : )

lillaicaica sa...

hej Pella. vilka fina bilder. speciellt de på ekorrarna! den andra bilden den ekorren ser nästan för "perfekt" ut precis som den inte vore verklig :) så söt!