lördag 17 september 2011

Loppisklänningar och curry





































































I morse sov vi ut och ät go'frukost med fint bröd, ägg, fil med müsli och kaffe och tog sedan en promenad i strålande solsken mot ett loppistorg fullsmockat med människor. Jag var egentligen inte ute efter någonting och halva nöjet är ofta att titta på folk men jag lyckades ändå hitta två pass så fina klänningar att jag beslöt mig för att lägga upp dem på bloggen. En blåvitrutig klänning som var sydd av systern till tjejen jag köpte av och en brun klänning med vita prickar (jag har egentligen köpförbud på prickiga klänningar men hade till mitt försvar inte någon brun...) för 20 riksdaler stycket! Finemang, attans vad mycket bra second hand kläder jag hittat denna höst, jag kommer inte ihåg när jag handlade kläder i butik sist.

Nu luktar det fantastiskt av curry i köket, lagat av världens bästa pojke!

Inga kommentarer: