fredag 30 december 2011

Influensa OCH lunginflammation. Tack snälla.









































Och först var det visst influensa över jul och sen blev det till lunginflammation lagom till Nyår. Inget jag önskade mig av tomten, inte alls. Jag orkar ingenting, inte ens äta. Det blir pausbilder så länge, tills jag orkar gå igenom julbilderna, där jag var närvarande men inte så mycket mer. Tills dess en bild på mitt kära köksfönster och en del av min älskade koppsamling för att muntra upp mig...

3 kommentarer:

Rebecca sa...

Krya på dig hjärtat! Nästa år måste få vara ditt friskår!
Gott slut och kram till dig <3

Sophie sa...

hej pella. håber du snart bliver frisk igen og rigtig godt nytår til dig og dine kære! og jeg elsker både dit blomstervindue og alle dine fine kopper :^)

Pella sa...

Tack fina om ni läser detta, det värmer! Lunginflammation tar lång tid att läka men tack och lov för att det fortfarande finns antibiotika i alla fall. Om en vecka till borde jag vara bättre! Kram