onsdag 18 maj 2011

En kulen dag med kulörta önskningar





































Jag funderar som bäst på vad jag kan önska mig i födelsedagspresent. Jag tycker alltid att det är så svårt. Visst finns det massor av saker jag vill ha men ingen som jag kommer på så där rätt upp och ner när någon frågar. Fint porslin förstås men egentligen har jag ju så mycket... men ändå, något i serien berså och en tekopp med rosor från serien Pynta. Annars kan jag just nu bara komma på att jag vill ha en turkos gammal skrivmaskin och ett överaskningskalas i en hage. Lite som på bilden här... Bild 1 är gammal från en annons och bild 2 är från Vintageportalen

2 kommentarer:

LeiaMia sa...

Så najs med ett litet inlägg från dig! Mitt bloggliv är inte heller hyperaktivt just nu... men allt annat i mitt liv är det ju desto mer! Pust!

Lisa sa...

Hoppas du fick ditt överraskningskalas :)
ph tack för din superfina kommentar blev så glad.